Saturday, July 23, 2011

Film Review: Sekali Lagi vs Nur Kasih

Assalamualaikum,

okay, yang ni memang best. Seriously best. Meleleh gue tengok citer ni. Gue dah la tak bley crita crita sedih bab bab family ni. adesshh... Tak mahu cerita jalan cerita dia. Sendiri tengok dan sendiri berteka teki okay? Tapi rasanya dah ramai tengok kot. Gue je baru tengok.kekeke..



Bintang dari segi jalan cerita: 4/5 stars (1 star kurang sebab asyik bab cinta)
Bintang dari segi penghayatan setiap watak: 5/5


Berbanding filem Nur Kasih yang orang kata sedih sampai kena sediakan tisu berkotak kotak (gue tengok ternganga je nak tunggu part sedih). Yang ni gue tak sempat nak prepare perasaan sedih mahu pun tisu, jadi gue lap je guna baju tidur.



P/s: part Amy panggil Arman ayah tu, laju je air fountain gue mengalir. hehe

No comments:

Post a Comment